Grupperådsmøde 2025 hos Rungstedspejderne
Mødet afholdes i hytten på adressen: Enghave 40, 2960 Rungsted Kyst
Dagsorden jf. Det Danske Spejderkorps’ vedtægter § 64
1. Valg af dirigent og referent
2. Fremlæggelse af bestyrelsens og gruppeledelsens beretning
3. Fremlæggelse og godkendelse af årsregnskabet for 2024
4. Fremlæggelse og godkendelse af justeret budget for indeværende år 2025
5. Fremlæggelse og godkendelse af budget for 2026
6. Vedtagelse af kontingent(er) for det kommende år 2025
7. Behandling af indkomne forslag
a. Forslag skal være formand Jesper Nielsen i hænde senest den 14.februar 2025
8. Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen.
Det skal ske under hensyntagen til §66 stk. 2.
Bestyrelsen består som minimum af en bestyrelsesformand og en kasserer samt mindst et yderligere
medlem. Vær opmærksom på at man skal være fyldt 15 år, regler for habilitet samt principper om
diversitet jf. § 47-§51. Grupperådet skal, når det sammensætter bestyrelsen, tillige tilstræbe at såvel
forældre, unge spejdere og spejderledere er ligeligt repræsenteret.
9. Valg til bestyrelsen (gælder for en toårig periode)
a. Forældrerepræsentanter - Vi vil gerne have flere forældre i bestyrelsen
b. Følgende bestyrelsesmedlemmer er på valg. Flemming Pedersen (genopstiller).
10. Valg af revisor og evt. revisorsuppleant
11. Valg af fem stemmeberettigede til divisionsrådsmødet
12. Valg af to stemmeberettigede til korpsrådsmødet
13. Eventuelt
Ønsker til emner under Eventuelt bedes sendes til info@rungstedspejderne.dk